Nejčastější otázky
Jak je to se zárukou?
Záruku u nás získáváte standardně na 24 měsíců.
A co servis, pozáruční?
Servis u nás je samozřejmostí, ať záruční, kdy se něco pokazí během záruky, nebo pozáruční, kdy se záruční krytí na loďku již nevztahuje.
Pořídil jsem si loďku u jiného prodejce, mohu Vás požádat o servis?
Ano, kontaktujte nás s problémem a my Vám vymyslíme řešení i s cenou.
Je možné osobní převzetí?
Ano, osobní převzetí je možné, po předchozí domluvě v okolí města Žatec.
Jaký je rozdíl v loďce s GPS a bez GPS?
Hlavní rozdíl je v tom, že loďka s GPS si pamatuje místa, kam jste již zavezli. Jde tedy o toho pohodlnost, kdy na další zavezení stačí jen stisknout tlačítko a loďka sama dopluje na nastavené zavážecí místo. U loďky bez GPS je nutné neustále loďku "řídit".